måndag 30 sep

åååååh pusshej på denna måndag på riktigt här heeelt slut imorse när klockan ringde fick jag panik och trodde jag hade ställt klockan fel men nä! för de kändes som jag hade sovit 1 timme bara och så var de kolsvart ute men suck de va bara att gå upp.. tänkte slänga upp litet kollage jag har gjort med naglar jag har gjort hos kiana tänk har redan gått hos henne i över 1 år nu tiden går så snabbt :(
sedan blir de nattinatti för min del har sån jäkla migrän huvudvärk och känner mig konstig i hela kroppen säg inte att jag håller på att bli sjuk :'/. men sist men inte minst blev de ett tränings pass på 1 h good work work!! ska så fysiken ha en väll tränad kropp sommar 2014 och denna gång ska jag hålla de också men de är enbart för mig själv jag gör detta.
nog ifrån mig slänger som sagt in två kollage med naglar jag har gjort hos kiana sen jag började hos henne å btw mina små naglar finns på hennes hemsida längst ner wow ;)!






xoxox
jenn

Kommentera här: