söndag!



yes bilden på min söta lilla Evita beskriver exakt hur jag har känt hela helgen tror på riktigt att jag håller på å bli sjuk 😫. men som sagt var ute i fredags med tjejerna och först var vi hos natta ett tag (supermysigt) sedan fick vi åka bil in till gamla stan vilket kändes så otroligt skönt efter att ha toksprungit till bussen å missar den å 40min till nästa 😫. sedan slutade kvällen rätt så tidigt för mig. btw testade ett nytt vin som kostade 209;- och designen var ju ur cool men själva vinet smakade piss. tycker de blir så när de är för mycket alkohol i 👎. kan lägga upp en bild på den här efter detta inlägget fyfy. aldrig mer. snart är de lägg dags upp tidigt imorgon så nu blir de lite wallander med älskling. och på torsdag firar vi vår 3 årsdag , i love yoooou 😍

xoxo jenn 😘

Kommentera här: