jag är sååååå tillbaka!

Tjeeeeena!! 
 
hahaha ja, man dras väll alltid tillbaka till de gamla eller hur ? ;) . 
Det jag trodde var att jag skulle få tillbaka min känsla för att blogga men det blev tyvärr inte så. Så nu är tanken att komma tillbaka hit och se vad som händer.
 
De senaste som hänt här är väll att jag & älskling var iväg till Ikea i fredags och köpte lite mer grejer till hemmet det blev en hylla som vi ska ha över TVn och sedan ett skrivbord &datastol så nu har jag äntligen min egna lilla hörna hahah ;) '' datanörden'' jag är supernöjd nu! 
 
Sedan blev de lite små saker med också såklart som de typ alltid blir när man är på Ikea. Men de börjar verkligen ta sig här hemma nu vilket är super mysigt! äntligen. De är inte så tomt längre nu är det bara små saker som inredningssaker jag vill ha ;) såklart! men de är inte sådär markant som dessa stora möbler är. Så pappa var supersöt och kom förbi och hjälpte oss att få upp de igår kväll <3 , vi hade ju aldrig kunnat sätta ihop detta själv haha var ju som ett pussel typ. 
 
Det är ju super bowl ikväll finalen hahaha (vilket sportnörd man är eller hur ;)? ) så hahhah imorgon är båda lediga(tagit ledigt) bara för att de håller på till 4 i natt. Så vi ska se vem som är uppe längst nu då!
 
Jag ska vinna detta, ska dock notera att de är alltid jag som brukar somna först här hemma.
Nä nog ifrån mig tjingeling :)

Kommentarer:

1 Mini:

Haha åh, jag vaknade när jag precis hade lyckats somna helt superförkyld av att Staffans mobil plingade tjugoelva gånger, då är det Erik och Manne som sitter och skriver om den där jäkla Super Bowl grejen (vet inte ens vad det är) i deras facebook-konversation.. 😂

Kommentera här: