Lördag & de är mellofest ikväll!

När det kommer till melodifestivalen så följer jag de slaviskt såklart! men ifrån deltävling 1 så var de absolut ingen låt som satt sig tyckte alla var dåliga, men deltävlig 2 så var de typ 2 låtar som jag tyckte om. så ska bli spännande att titta ikväll igen och bara ta det lugnt denna förskylning har verkligen satt sig på mig, idag är jag sjukt förskyld och ont i huvudet nästan sådär migrän huvudvärk jättejobbigt jag vill bli frisk och kunna träna igen!!
en vecka utan träning känns som jag har gått upp typ 10000 kilo haha nejdå ;) . 
 
Men idag orkade iallafall jag och älskling iväg och åkte till MIO för att shoppa lite till hemmet fick med en lampa till skrivbordet och sedan lite smått och gott :) . Efter de blev det att åka till nacka forum till min favorit affär Jackie bästa! skulle vilja ha allt ifrån den butiken alltså är i himlen när jag går in där. Men fick med mig ett michael kors skal till min nya iphone 6 som jag fick av pappa :) han var så himla snäll och till och med kom och lämnade till mig här hemma det värmde verkligen & så stannade han en stund :).
 
imorgon tror de eller ej blir de gå och kolla på fotboll med älskling på tele2 arena ska väll bli sådär lagom skojigt nädå, jag gör de för min lilla älskling alla dagar i veckan om de skulle vara så även fast jag själv inte är intresserad överhuvudtaget.
 
MEN nu ska jag sluta skriva innan jag skriver en hel bok hahha! mycket att uppdatera efter ett tag borta.
 
Pusshej ;)

Kommentera här: